torstai 7. maaliskuuta 2013

Especially for you

Hei ihanat lukijani.

Vielä täytyy kerran kertoa kuinka mielettömän onnellinen olen siitä että saan tehdä ASKARTELUKIRJAN. Uskomatonta, minun suuri unelmani :) Työtä on paljon, mutta olen jo aloittanut ja olen niin innoissani. Välillä yritän askarrella muutakin, kuin kirjaan tulevia juttuja ja päivittää kuulumisia tänne.. 

Tässä yksi kortti katseltavaksi. Minä tykkään, tykkäätkö sinä? Ihanaa vintage henkistä ruskeaa magnoliaa.. 

Huomenna aamulla starttaa matka kohti helsinkiä.  Minut voit siis löytää lauantaina Leimailutaivaasta..luultavasti Heinikan pöydästä:) Minua saa tulla katsomaan ja jututtamaan, vaikka olenkin aika ujo ja hiljainen;)

Nyt pakkaus touhuihin.. Älä unohda jättää kommenttia piristämään minua:)

Marika kiittää

Hello lovely readers.

Still have time to tell you how incredibly happy I am that I get to do CRAFT BOOK. I can not believe my big dream :) The work is a lot, but I've already started and I am so excited. At times, I try to be crafty more than meets the dictionary for future stories and news updates here ..

Here's one card for viewing. I like, do you like? Lovely vintage brown mental magnolias ..

Tomorrow morning starts the trip to Helsinki. So you can find me on Saturday Stamping heaven .. probably Heiniken table :) I shall come to see, although I am quite shy and quiet;)

Now packing for warmth and protection .. Do not forget to leave your comments to cheer me up :)

Marika thanks










Challenges:
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.fi/
http://midweekmagnolias.blogspot.co.uk/
http://ribbongirls.blogspot.fi/

5 kommenttia:

  1. Wow! this is gorgeous! love it. thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

    VastaaPoista
  2. Wauuu,
    gorgeous card,
    love it.
    Hugs from sLOVEnija
    Tamara

    VastaaPoista
  3. Oooh, beautiful card! I like this style and colors.
    Pona

    VastaaPoista
  4. Piti oikein selata tänne alemmas, että mistä kirjasta on kyse....ja askartelustahan olikin kyse...

    Hienoa, että pääset tällaisen tekemään - taitoahan sinulla riittää mielin määrin, onnea ja tsemppiä tekemiseen!

    VastaaPoista

Thank you for the comment. Have a happy day to you. A big hug: Marika